sobota, 28 sierpnia 2010

Weekend Look










8 komentarzy:

  1. hej, czy buty z atmosphere są wygodne i czy sie szubko niszczą? gdzie kupiłaś tą torebke z postu "summer" białą w róże? podro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek z tym paskiem wygląda mega ;-)
    rajstopy mam takie same i jestem w nich zakochana, tylko jak dla mnie buty trochę psują efekt. nie ładnie deformują stopy, ale już kiedyś pisałaś ,że Ci to nie przeszkadza więc nie mam zamiaru się czepiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka...
    Nie lubię rajstop w kropki, ale tutaj wyglądają bardzo ładnie, bo są stonowane pozostałymi, minimalistycznymi elementami zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję! Aniu buty są bardzo wygodne,jeśli chodzi o jakość to są całkiem ok jak na atmosphere, nie rozklejają się co najczęsciej się zdarza przy obuwiu tej firmy. Ale co tu wymagać za 20zł:)
    torebkę kupiłam na allegro, była to aukcja jednorazowa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nice bag!!!

    xoxo,
    Luísa

    www.style-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. skad tunika/sukienka?:) bardzo ladnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy tunikę kupiłam w Bershce:)

    OdpowiedzUsuń